czwartek, 28 lutego 2013

Minął rok! - podsumowanie

Jak ten czas szybko leci! Wydawało mi się, że bloga założyłam niedawno, a tu prawie rok minął od pierwszego posta. Piszę prawie, bo blog powstał 29. lutego - i tu pojawia się pytanie, jak obchodzić urodziny, które teoretycznie będą co 4 lata? :)
Nie wiem jak Wy, ja się z tym blogiem zżyłam bardzo. Swoje własne urodziny obchodziłam 24 dni wcześniej, ale już myślałam, jak "obejść" urodziny blogowe ;)

W związku z datą powstania bloga, postanowiłam świętować przez dwa dni. W końcu nie każdy może się pochwalić, że po roku wcale mu lat nie przybyło, prawda? ;)

Na dziś zaplanowałam małe podsumowanie dotychczasowych blogowych osiągnięć, pojawią się głównie cyferki, bo ja lubię cyferki w podsumowaniach. W składach kosmetyków już nie ;)

Trochę statystyk

W chwili, kiedy piszę tę notkę (a jest to godzina 23:00 w środę; notka zostanie dodana automatycznie), na liczniku mam ponad 100.000 wyświetleń, prawie 1500 komentarzy i aż 273 obserwatorów. Każdemu z nich chciałabym bardzo serdecznie podziękować. To właśnie Wy jesteście moją motywacją, motorem do poszukiwania coraz to nowych informacji i dzielenia się nimi z Wami. To Wasze pomysły i rady są dla mnie najcenniejsze. Mam w zakładkach całą listę polecanych szamponów i postaram się każdy z nich przetestować i zrecenzować :)

Najczęściej trafiacie do mnie z googli, słowo klucz to - zaskakujące - łojotokowa głowa i poprzez blog włosomaniaczek.

Do tej pory, łącznie z tą, napisałam 108 notek. To znaczy, że notki pojawiają się średnio co 3,38 dnia ;)

TOP 5 NAJCHĘTNIEJ CZYTANYCH NOTEK EVER:

Na podium znalazły się recenzje dwóch szamponów: wycofanego już Polytara i szamponu Zdrój z siarką. Brązowym medalistą zostaje maść Clotrimazolum, pogromca drożdżaków i - co zauważyłam u siebie - wspomagacz wzrostu. Następne tematy to drapania i troszkę kontrowersyjna notka na temat olejowania skóry głowy. Czyli poruszone niemal wszystkie "przyjemności", które dotyczą nas, łojotokowców.

Przyznam się, że najbardziej obawiałam się tego, że napiszę kilka notek i trafię na "blokadę twórczą", zabraknie mi pomysłów albo zupełnie nikt nie będzie chciał tego czytać. Im dłużej tu jestem, tym bardziej przekonuję się, że i pomysły, i czytelnicy się znajdą! I za to również Wam dziękuję :)

I jeszcze trochę zdjęć!
Tak wyglądało pierwsze zdjęcie włosia, które wrzuciłam na bloga - warkocz z tłustych włosiąt, potraktowanych oliwką Babydream:
Pierwsze zdjęcia miały paskudną jakość, nie miałam wtedy też mojego "znaku wodnego" z głową.
A to jedno z najnowszych zdjęć:
Troszkę urosły ;)

A co wiem o moich czytelnikach?

Tyle, co powie mi o nich blogger, czyli całkiem sporo ;)
Obrazek można chyba jeszcze powiększyć :)

No, i to by było na tyle w kwestii podsumowań :)
Na piątek planuję ciekawą historię z obrazkami, nie przegapcie! ;)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I czekam na komiks :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj naj z okazji roku :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) trzymam kciuki za kolejne lata na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat!
    Nie jestem łojotokowcem, ale z chęcią czytam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ale jak zagranica do Ciebie zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za Twoją obecność

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! efekt jest! włosy Ci ruszyły z kopyta;D a slynną maść Clotrimo też używam;)) zgadnij dzięki komu xd

    OdpowiedzUsuń
  8. masz seksowny nick :D

    ja stosuję odżywkę Alma, polecam, jest zajebista :) kupiłam w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, wymyślałam go całe dwa dni :P
      Ta odżywka jest w proszku, prawda? Zastanawiam się nad czymś takim jako dodatek do masek :)

      Usuń
  9. Hi, I do bеlieνe this is a greаt blog. I stumbledupon іt ;) I'm going to return once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

    my web-site - http://www.marable.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ηοwdy! I knοω thіs iѕ kіnda off topiс hοwеver I'd figured I'd аsk.
    Woulԁ you bе intеrеsteԁ in
    trаding lіnκѕ or maybe gueѕt authoгing a blog post or ѵiсe-versa?

    My website goes over a lot of the same subjеcts аѕ youгs anԁ I think we could gгеatlу benefіt fгоm еach other.
    If you're interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

    Feel free to surf to my page taguser.com
    my webpage :: www.socialbookmarking2013.com

    OdpowiedzUsuń