piątek, 15 marca 2013

Tag: It's only a picture tag

Nie mam siły na ambitniejszą notkę, dzisiaj jestem wykończona :)
Przedstawiam więc TAGa, do którego zaprosiła mnie dawno dawno Kathy Leonia - tag obrazkowy. Dziś będzie mało pisania i czytania, a więcej oglądania.
Poznacie coś niecoś z moich zainteresowań pozawłosowych :)



Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu. (nie chce mi się)
2. Odpowiedz w formie zdjęcia na 17 pytań- może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek czy PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej- ewentualnie krótki podpis dozwolony :).
3. Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z Internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej osobisty i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w pytaniu o życzenie).
4. Otaguj 7 osób.

Pytania:

Codziennie widzisz...
Mój środek transportu :)

Ubranie, w którym "mieszkasz"?
źródło: okazje.info.pl
Swojego fartucha nie pokażę, ponieważ nie ma połowy rękawa :P

Ulubiona pora dnia?
Jeszcze tylko rozczesać włosy i spać...

Coś nowego?

Właśnie tęsknisz za...

Piosenka, która za Tobą chodzi...

"Nagłówek" Twojego tygodnia to... Najlepszy moment tygodnia?
Zdjęcie jest odpowiedzią na oba pytania, bo czekałam na to spotkanie cały tydzień...
...program w tle robi, co mu każę, a ja rżnę w Mahjonga - tak wyglądają moje badania do pracy magisterskiej ;)

Czym chciałaś/eś być jako dziecko?
Psym!

Nigdy nie rozstajesz się z....

Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
-Obecnie nic :)

Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
-Ciężko mi cokolwiek znaleźć... 

Coś, co robisz przez cały czas.
 źródło: lab-szklo.com.pl
Codziennie pipetuję ;)

Zdjęcie tygodnia?
Płatki śniegu na rękawie mojego płaszcza :)

Ulubione słowo/wyrażenie?
źródło: wynalazki-slomniki.pl
"O cie piorun..."

Najlepszy moment roku.
Śnieeeeeg ^^

Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
Nie dostałam zgody na publikowanie Mojego, więc wklejam bigla po raz kolejny ;)

Jak się Wam podoba? :)
Przez kilka ostatnich dni mało zaglądałam na blogi, dlatego zapraszam do zabawy wszystkich chętnych :)

4 komentarze:

  1. Ojej płatki sniegu przecudowne!!!
    Ja też niestety codziennie pociąg widzę, każdy mój poranek zaczyna się od myśli "bylebym siedziała bo nie przeżyje..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej siedzę, jakbym miała godzinę stać, to wróciłabym do domu :P

      Usuń
  2. Mi też przydałby się nowy fartuch. Co prawda rękawy ma, ale chemia organiczna zabija go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku po jakichś zajęciach koleżanka wyprała fartuch. Wglądał jak ser szwajcarski, tyle miał dziur :D
      Do tej pory nie wiem, czym się tak opryskała...

      Usuń